Microsoft 365

2013. április 17-től Magyarországon is elérhető az Office 365 üzleti verziója, a Microsoftnak a legkülönfélébb üzleti igények kielégítésére is képes felhő-alapú irodai csomagja, amely kis-, közepes- és nagyvállalati konstrukcióval érkezik. A továbbfejlesztett Lync Online, Exchange Online és SharePoint Online szolgáltatások mellett a felhasználók egyszerre akár öt gépen használhatják a jól ismert Office alkalmazásokat, valamint az olyan nagyvállalati közösségi funkciókat, amelyeket a SharePoint és a Yammer kínál.

Az Office 365 kezdetben a Microsoft szolgáltatásként elérhető Office-szervereinek neve volt, de számos olyan csomag is létezik ma már, amely a helyben telepíthető klienseket (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, stb.) is tartalmazza. Az Office 365 konstrukciók jellemzője, hogy nem egyszeri licencdíjért vehetők meg, hanem havi előfizetési díjért cserébe használhatók – a szolgáltatások és a szoftverek addig működnek, ameddig a felhasználó fizeti a havidíjat.

2014-ben az ügyfelektől érkező visszajelzések alapján a Microsoft módosította a kis- és középvállalati Office 365 csomagokat. Ennek értelmében három új csomag (Business, Business Essentials és Business Premium) lesz elérhető októbertől és ezek le is váltják a kínálatban a korábbi Small Business, Small Business Premium és Midsize Business konstrukciókat.

 Az Office 365 segítségével minden vállalat, a legkisebbektől a legnagyobbakig, egyaránt kihasználhatja a felhő alapú Office összes előnyét – ezek messze túlszárnyalnak minden korábbi, tisztán böngésző alapú irodai megoldást.

 Ha sikerült felkeltenünk az érdeklődését, próbálja ki kötelezettség nélkül!
A kipróbáláshoz kattintson
IDE.

Vélemény, hozzászólás?