Tisztelt Partnereink!
A Konkrét Consulting Kft. fokozott figyelemmel követi a COVID-19 vírus okozta járvánnyal kapcsolatos információkat, és a maga eszközeivel igyekszik ügyfelei és munkatársai, valamint a környezetünkben élők egészségügyi kockázatait csökkenteni.
A kormány által kihirdetett veszélyhelyzet, valamint cégünk e témában meghozott előírásai alapján arról tájékoztatom Önöket, hogy 2020.03.16-tól kezdődően – további intézkedésig – minden eddigi személyes jelenléttel járó munkamenetünket a továbbiakban, személyes jelenlétet nem igénylő kommunikációs csatornákon keresztül folytatunk. Cégünk szolgáltatásai folyamatosak, kizárólag a támogatói kommunikáció módjában történik átmeneti változás.
Számítógépek, illetve alkatrészeik cseréjét, vagy beépítését igénylő feladatok esetén, az eszközt az üzembe helyezéshez szükséges részletes utasításokkal együtt – amíg ez lehetséges – futárszolgálattal juttatjuk el Önökhöz.
Ez az döntés elsősorban a munkavállalóink, az ügyfeleink és az üzleti partnereink egészségét szolgáló, megelőzést és védelmet célzó, valamint az üzletmenet folytonosságát biztosító intézkedés. Az állapot átmeneti, folyamatosan követjük az illetékes hatóságok által közzétett információkat, és a továbbiakban az újabb fejleményeknek megfelelően tájékoztatjuk Önöket az estleges változásokról.
A vírus terjedésének megfékezése közös érdekünk, ezért kérem szíves megértésüket, türelmüket és együttműködésüket!
Felhívjuk figyelmüket, hogy egyes sajtótermékek és internetes portálok téves információt közölhetnek! Hivatalos közleményekért látogassák mag a következő oldalak valamelyikét!